Nowy katalog gier

PIRACKIE PRZYGODY

okładka pirackie przygody
Pakiet "Piracka Bajka Stasia i Zuzi" jest połączeniem świetnej zabawy i nauki, a jednocześnie daje nauczycielom gotowy scenariusz zajęć na całą godzinę lekcyjną. Nauczyciel prowadzący zajęcia ma do wyboru poziom trudności gry, który może dostosować do uczniów swojej klasy lub grupy przedszkolnej. Podczas barwnej rysunkowej opowieści dzieci uczą się matematyki, polskiego i przyrody, a to wszystko poprzez ruch i zabawę. Cały scenariusz przeplatany jest interaktywnymi grami sprawnościowymi.

EDU PRZEDSZKOLE

eduprzedszkole
Pakiet EduPrzedszkole to innowacyjne rozwiązanie wspomagające edukację dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) w oparciu o nowe technologie i „Metodę Funtronic”. Pakiet nakierowany jest na realizację czterech obszarów podstawy programowej wychowania przedszkolnego: fizycznego, społecznego, emocjonalnego i poznawczego. W skład pakietu wchodzi 16. interaktywnych gier, ćwiczeń i sytuacji edukacyjnych wraz z  obudową metodyczną, przeznaczonych do pracy z „Magicznym Dywanem”.

EDU

Pakiet EDU to gry typowo edukacyjne, które są dedykowane dzieciom w wieku szkolnym (IV - VIII). Został opracowany w oparciu o metodę Funtronic, która zakłada łączenie nauki i zabawy oraz zawiera elementy grywalizacji. Pakiet obejmuje ciekawe quizy z matematyki, przyrody, języka polskiego, historii, muzyki, plastyki, fizyki, chemii, biologii, geografii oraz języka angielskiego.

REW

To pakiet gier rehabilitacyjnych. Ze względów terapeutycznych, gry zawarte w tym pakiecie mają bardziej wyraziste kolory, jednolite i jasne tła oraz zmniejszoną liczbę obiektów poruszających się na planszy. Ponadto wszystkie elementy aktywne są większe, a dynamika gier spowolniona. Dzięki temu gry są bardziej przystępne w odbiorze i stanowią doskonałe narzędzie w terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami.

MAGIA RUCHU

pakiet autyzm
Gry pakietu MAGIA RUCHU zostały opracowane we współpracy z mgr Agnieszką Gierek-Kęsik i mgr Irminą Buczek. Pełnią funkcję rehabilitacyjną, edukacyjną i rewalidacyjną dla dzieci i młodzieży o różnych deficytach. Seria prezentowanych gier koryguje, stymuluje zaburzone percepcje, usprawnia motorycznie, wprowadza somatognozję (orientację w schemacie ciała) i orientację w przestrzeni, a także daje szansę na regulację emocji i uczy sposobów ich wyrażania.

FUN I

Pakiet Fun I zawiera gry, które bawią i uczą w sposób naturalny i przyjazny dzieciom. Może być wykorzystywany do przeprowadzania zajęć dydaktycznych, ćwiczeń gimnastycznych lub logopedycznych, nauki języka obcego lub po prostu do świetnej zabawy. Pakiet Fun jest przeznaczony dla żłobków, przedszkoli, klas I-III szkół podstawowych, sal zabaw i innych miejsc pobytu dzieci.

FUN II

Pakiet FUN II to rozszerzenie pakietu FUN I o nowe gry i zabawy przeznaczone dla dla żłobków, przedszkoli, klas I-III szkół podstawowych, sal zabaw i innych miejsc pobytu dzieci. Pakiet Fun II zawiera gry, które bawią i uczą w sposób naturalny i przyjazny dzieciom.

ANG

Pakiet ANG to gry do nauki języka angielskiego przeznaczone przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dostępne są 2 zestawy ANG I oraz ANG II. Każdy zestaw zawiera inny zestaw słówek, zgodny z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

KARTA ROWEROWA

To pakiet gier przygotowujący młodych cyklistów do egzaminu na kartę rowerową. Zawiera pytania z dziedziny ruchu drogowego zgodnie z aktualnie obowiązującą podstawą programową. Grając w nasze gry możesz być pewien, że przygotujemy Cię właściwie do egzaminu na kartę rowerową.

FUNKODOWANIE I

Funkodowanie I to gry wspierające naukę programowania w przedszkolu. Z pakietem gier zintegrowane są materiały dydaktyczno-metodyczne „Funkodowanie w przedszkolu”. Pakiet przeznaczony jest do edukacji przedszkolnej oraz klas „0” w szkole podstawowej. Gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Dodatkowo zawierają elementy kodowania-dekodowania, a także sterowania obiektem. Pakiet Funkodowanie I umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch oraz spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

FUNKODOWANIE II

Funkodowanie II to gry wspierające naukę programowania w szkole podstawowej. Z pakietem gier zintegrowane są materiały dydaktyczno-metodyczne „Funkodowanie w szkole. Edukacja wczesnoszkolna”. Pakiet przeznaczony do edukacji wczesnoszkolnej kl. I-III. Gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Dodatkowo zawierają elementy kodowania-dekodowania, a także sterowania obiektem. Pakiet Funkodowanie II umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch oraz spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

FUNKODOWANIE III

Funkodowanie III to gry wspierające naukę programowania w szkole podstawowej. Z pakietem gier zintegrowane są materiały dydaktyczno-metodyczne „Funkodowanie w szkole. Edukacja w kl. IV-VIII". Pakiet przeznaczony do edukacji w szkole podstawowej kl. IV-VIII. Gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Dodatkowo zawierają elementy kodowania-dekodowania, a także sterowania obiektem. Pakiet Funkodowanie III umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch oraz spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

SENIOR FIT

Pakiet dedykowany jest Seniorom, którzy chcą pozostać jak najdłużej aktywnymi fizycznie, psychicznie i społecznie. Gry mogą być wyświetlane na podłodze w wersji Magicznego Dywanu lub na stole w wersji Magicznego Stołu - w zależności od preferencji osób starszych oraz ich sprawności ruchowej. Pakiet może być stosowany w domach seniora lub ośrodkach terapeutycznych jako uzupełnienie terapii ruchowej u osób cierpiących na demencję starczą lub chorobę Alzheimera.

FUNKCJE WYKONAWCZE

funkcje wykonawcze
Program Stymulowania Rozwoju Funkcji Wykonawczych to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych metod terapii i wspierania rozwoju dziecka. Program opracowany został w oparciu o nowatorską koncepcję pracy z dzieckiem opisaną jako Integracja Funkcji Wykonawczych, która koncentruje się na zasobach (w obrębie strefy najbliższego rozwoju) a nie na deficytach dziecka, w której nauczyciel/terapeuta nie uczy gotowych strategii, tylko stymuluje dziecko do poszukiwań własnych rozwiązań.

WCZESNE CZYTANIE

wczesne czytanie
Pakiet przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym (4-6 lat), które zaczynają przygodę z czytaniem. Polecany jest również dla dzieci, które przejawiają trudności w nauce czytania z powodu dysleksji. Program, oparty na metodzie Integracji Funkcji Wykonawczych, zawiera 32 gry/ćwiczenia wprowadzające w świat liter, sylab i wyrazów. Proces nauki czytania odbywa się tu wielokanałowo - poprzez ruch i doświadczanie z jednoczesnym wykorzystaniem zmysłów wzroku i słuchu. Do pakietu dołączane są pomoce dydaktyczne.