Powrót do katalogu gier

FUNKODOWANIE III

Funkodowanie III to gry wspierające naukę programowania w szkole podstawowej. Z pakietem gier zintegrowane są materiały dydaktyczno-metodyczne „Funkodowanie w szkole. Edukacja w kl. IV-VIII". Pakiet przeznaczony do edukacji w szkole podstawowej kl. IV-VIII. Gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Dodatkowo zawierają elementy kodowania-dekodowania, a także sterowania obiektem. Pakiet Funkodowanie III umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch oraz spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

Lista gier



Stacja kosmiczna

Praca na stacji kosmicznej to zajęcie dla najlepszych! Czy potraficie w grupie odpowiednio przygotować miejsce dla kolejnych Ziemian? Gra 3-poziomowa o tematyce matematyczno-logicznej (stacja kosmiczna, robot, programowanie). Oparta jest na rozwijaniu koordynacji wzrokowo- ruchowo-przestrzennej i myślenia komputacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem pracy zespołowej z wykorzystaniem technologii. Uczy i rozwija umiejętności: programowania w ruchu, sterowania robotem, myślenia przestrzennego, analogicznego i logicznego. Jest wprowadzeniem do programowania bez użycia komputera, przez ruch i zabawę.



Rurociąg

Masz ważną misję - musisz naprawić uszkodzony rurociąg. Następnie zaprojektuj swój własny. Gra 3-poziomowa o tematyce matematyczno-logicznej (rurociąg, przepływ wody, programowanie). Oparta jest na rozwijaniu koordynacji wzrokowo- ruchowo-przestrzennej i myślenia komputacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem pracy zespołowej z wykorzystaniem technologii. Uczy i rozwija umiejętności: adresowania, programowania, myślenia logicznego, analogicznego i przestrzennego. Jest wprowadzeniem do programowania bez użycia komputera, przez ruch i zabawę.



Magiczne wzory

Lubisz łamigłówki i gry logiczne? Sprawdź się! Gra 3-poziomowa o tematyce matematyczno-logicznej (wzory, przekształcenia, algorytmy). Oparta jest na rozwijaniu koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej i myślenia komputacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem pracy zespołowej z wykorzystaniem technologii. Uczy i rozwija umiejętności myślenia przestrzennego, analogicznego i logicznego. Rozwija percepcję i pamięć wzrokową. Jest wprowadzeniem do programowania bez użycia komputera, przez ruch i zabawę.



Mistrz liczenia

Zostań mistrzem liczenia i sprawdź się w dodawaniu! Gra 3-poziomowa o tematyce matematyczno-logicznej (wzory, przekształcenia, algorytmy). Oparta jest na rozwijaniu koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej i myślenia komputacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem pracy zespołowej z wykorzystaniem technologii. Uczy i rozwija umiejętności myślenia przestrzennego, analogicznego i logicznego. Rozwija percepcję i pamięć wzrokową. Jest wprowadzeniem do programowania w użycia bez komputera, przez ruch i zabawę.